دکوموند

دکوراسیون داخلی

دکوموند

دکوراسیون داخلی

noyan

Noyan Company with about 3 decades of experience of its managers in export and import as well as in the industry of production of automotive chemical compounds (antifreeze, brake fluid, engine oil, salt glass, octane booster, injector washer, etc.) has been able to with specialized and experienced personnel. It has produced its products in accordance with the various standards set by the car companies, so that it is fully compatible with all types of cars. The new mission is unchanged, providing advanced technical knowledge and quality assurance.


بهترین تیم بازسازی ساختمان

بهترین تیم بازسازی ساختمان را چگونه انتخاب کنیم؟ 

 

ترمیم بازسازی ساختمان های قدیمی و تاریخی و همچنین بهبود وضعیت و شرایط آن ها امری ضروری محسوب می شود. این عمل موجب می ‌شود که با نگهداری از آن ها بتوانیم برای سالیان بیشتر از آن ‌ها استفاده نماییم. ساختمان های نسبتاً جدید را نیز که در طول زمان با آسیب ‌هایی مواجه شده اند را می ‌توان با هدف تغییر بخش ‌هایی از آن یا تغییرات اساسی بازسازی نمود. برای این کار انتخاب بهترین تیم بازسازی ساختمان امری ضروری محسوب می شود. تیم بازسازی باید با بهره مندی از مهارت و توانایی کافی، دانش بالا و همچنین برنامه ‌ریزی دقیق بتوانند تمام نیازهای شما در این حوزه را برطرف کند.

مجموعه دکوموند به پشتوانه سال ها تجربه و تخصص در این امر و با بهره مندی از مهندسین این حوزه، جهت بازسازی ساختمان های قدیمی شما روش ها و قوانین منحصر به فرد خود را دارا است. ما در این مجموعه تمام خانه های قدیمی، کلنگی و فرسوده را به بهترین نحو مورد بازسازی قرار می دهیم.

 

بهترین تیم بازسازی چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟

 

برای بازسازی ساختمانی فرسوده و قدیمی باید موارد فراوانی را مد نظر قرار داد. ساختمان ها می توانند از جهت های گوناگون با فرسودگی مواجه شوند. به همین علت از ویژگی های بهترین تیم بازسازی ساختمان بهره مندی از دانش و تخصص در زمینه های مختلفی مانند نقاشی، کاشی کاری، معماری، سنگ کاری، آهنگری و همچنین تاسیسات مکانیکی و برقی خواهد بود. دقت داشته باشید که تیم انتخاب شده توسط شما باید با بهره مندی از نیروهای کارآزموده و افراد متخصص بتواند تمام جزئیات را مورد بررسی قرار دهد. مدیریت و نظارت بر فعالیت های نیروهای کار نیز می ‌تواند به سرعت روند بازسازی کمک کند.

 

چگونه بهترین تیم بازسازی را تشخیص دهیم؟

 

اگر قصد انتخاب بهترین تیم بازسازی ساختمان را دارید چند فاکتور مهم را از مجموعه مورد نظر بررسی نمایید. ابتدا با مشاهده نمونه کارهای انجام شده کیفیت کار مجموعه مورد نظر را به خوبی بررسی کرده و از نحوه کار آن ها آگاهی پیدا کنید. علاوه بر این تخصص و تجربه مجموعه انتخاب شده را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید. شرکت های بازسازی به شکل گسترده با اهداف گوناگون در شبکه ‌های اجتماعی و موتورهای جستجوگر به تشریح خدمات خود می ‌پردازند. با این حال ما در مجموعه دکوموند با تخصص فراوان در بازسازی ساختمان های قدیمی خدمات گسترده ای در این زمینه ارائه می دهیم.

 
بازسازی ساختمان های قدیمی با هزینه کم

 

چنانچه قصد بازسازی ساختمان های قدیمی خود را دارید این عمل با پرداخت هزینه ای کم و سرمایه گذاری مناسب دور از دسترس نخواهد بود. بهتر است برای بازسازی ساختمان قدیمی خود در ابتدا موارد ضروری که نیاز به تغییر و تعمیر دارند را بررسی کنید. یک برنامه ریزی دقیق و درست می تواند در کاهش هزینه ها و نتیجه گیری مثبت، تاثیر فراوان داشته باشد. بهتر است برای طی کردن فرآیندی مقرون به صرفه، از تزیینات غیر ضروری جلوگیری نمایید. داشتن طرح و نقطه بازسازی می تواند به شما کمک کند تا در انجام این فرآیند کاهش چشمگیری به لحاظ پرداخت مبلغ داشته باشید. توصیه ما به شما این است چنانچه قصد بازسازی خانه و ساختمان قدیمی خود را دارید با مشورت گرفتن از تیم متخصص بتوانید تصمیم درست اتخاذ نمایید. دکوموند به شما کمک می کند تا روند را به بهترین نحو پیگیری کنید.

بازسازی آپارتمان ارزان قیمت و منحصر به فرد

بازسازی آپارتمان ارزان قیمت و منحصر به فرد

 

برخی اوقات برای اشخاص پیش می آید که از محیط زندگی خود خسته شوند و یا وسایل و اکسسوری های منزل برایشان کسل کننده و تکراری شده باشد و به فکر بازسازی آپارتمان ارزان قیمت و منحصر به فرد بیفتند و این امر کاملا طبیعی است چرا که انسان ها همیشه تنوع طلب هستند و همیشه دوست دارند بهترین ها را در زندگی خویش تجربه کنند، بازسازی آپارتمان بر روحیه اشخاص بسیار تاثیر گذار است ولی بازسازی آپارتمان ارزان نیز یکی از دغدغه های مهم اشخاص می باشد، چرا که پرداخت هزینه های گزاف و گران قیمت برای برخی مقدور نیست به همین دلیل هم ممکن است از ایده افزایش کیفیت زندگی بهتر و رسیدن به ایده آل های آینده صرف نظر نمایند، اما گاهی با تعویض یک وسیله کوچک و ارزان هم می توان تغییری اساسی و بنیادی در بخشی از منزل ایجاد نمود و همیشه نوسازی، تخریب یا بازسازی کامل چاره کار نیست بلکه با کمی تغییر، تعمیر یا بازسازی بخشی از منزل هم می توان شاهد بهترین فرآیندها شد.

در ادامه مقاله خواهیم فهمید که آیا بازسازی آپارتمان ارزان قیمت آن هم با کیفیتی مناسب و منحصر به فرد وجود دارد یا خیر؟

 

اجرای بازسازی ارزان

بازسازی آپارتمان ارزان با برنامه ریزی

 

در مرحله اول بازسازی آپارتمان ارزان باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و در انتخاب تیم اجرای بازسازی دقت کافی را به خرج دهید، زیرا اگر تیم انتخابی شما تخصصی در این زمینه نداشته باشد نمی تواند شما را به نتیجه دلخواهتان برساند و شما مجبور می شوید از یک تیم دیگر جهت بازسازی منزل خود کمک بگیرید که این امر هزینه زیادی را برای شما به بار خواهد آورد، بنابراین بازسازی با هزینه کم فقط با برنامه ریزی دقیق و انتخاب تیم متخصص میسر خواهد شد.

 

مرحله دوم بازسازی آپارتمان ارزان

 

در این مرحله ابتدا باید این امر توجه کنید که چه مدت از عمر آپارتمانتان می گذرد چرا که مدت عمر آپارتمان در بازسازی بسیار مهم است.

 در آپارتمان های بسیار قدیمی، بازسازی آپارتمان ارزان کمی دشوار است، زیرا آپارتمان هایی که عمر طولانی دارند بیشتر دچار پوسیدگی و خرابی های زیرساختی می شوند و قبل از بازسازی حتما باید زیر ساخت آن را بررسی و در صورت نیاز تعمیر نمود و پس از آنکه اطمینان حاصل کردید که آپارتمانتان قابل بازسازی می باشد از بخش هایی که قصد بازسازی شان را دارید یک نقشه تهیه نمایید.

 

ایده اصلی و کاربردی به منظور بازسازی آپارتمان ارزان

 

در طی دو مرحله ای که برای شما توضیح دادیم مشخص شد که با طی کردن این مراحل می توان با ایده های کاربردی یک بازسازی آپارتمان ارزان و منحصر به فرد داشت.

ایده های اصلی و کاربردی که به منظور تعمیرات و بازسازی آپارتمان آن هم با هزینه ای کم استفاده می شود عبارتند از:

در اولین قدم به بازسازی و یا ایجاد تغییرات در آشپزخانه بپردازید، زیرا آشپزخانه مهمترین بخش یک خانه به حساب می آید و محلی است که یک خانواده را دور هم جمع میکند، توجه کنید کابینت ها جزء اصلی ترین و چشمگیر ترین قسمت آشپزخانه هستند، البته نیازی به پرداخت هزینه های گزاف و تعویض کلیه کابینت ها نیست بلکه میتوان با استفاده از رنگ کردن یا استفاده از روکش های کابینت با طرح های متنوع، آنها را زیبا جلوه داد، پس از آن به تعویض یا تعمیر قسمت های دیگر مثل کف آشپزخانه، سقف، نورپردازی، کانتر و تغییر برخی وسایل موجود در آن بپردازید تا بتوانید صاحب یک آشپزخانه دلچسب، زیبا و مدرن شوید.

 

تغییر فضای داخلی سالن و اتاق خواب

 

1) سرویس بهداشتی و حمام را تعمیر و بازسازی کنید، چرا که با تعویض برخی وسایل موجود در فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی مثل شیرآلات، دوش، روشویی، توالت یا توالت فرنگی، آینه، جلوه های نوری، نصب کاشی های جدید بر روی کف و دیوار ها می توان تغییر بسیار چشمگیری در سرویس بهداشتی و حمام به وجود آورد.

2) به تغییر فضای داخلی سالن و اتاق خواب ها بپردازید، به طور مثال با تعویض سرامیک یا پارکت کف سالن و اتاق خواب ها تغییر چشمگیری ایجاد کنید همچنین با رنگ کردن دیوار ها و یا تعمیر سقف نیز می توان جلوه فضا های ذکر شده را دو چندان کنید.

ما سعی کردیم روند بازسازی آپارتمان ارزان را به صورت مختصر برای شما شرح دهیم لیکن توجه کنید که این موارد فقط بخش کوچکی از یک بازسازی می باشد و در برخی شرایط ممکن است بازسازی به صورت گسترده و عمیق باشد.

طراحی دکوراسیون داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی 

 

طراحی دکوراسیون داخلی به مجموعه ای کار ها و فعالیت ها گفته می شود که برای ساخت، ترمیم و بازسازی قیمت های داخلی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی داخلی ساختمان توسط طراح داخلی انجام می شود که با تمام سبک های طراحی داخلی آشنایی دارد. دکوراسیون در لغت به معنای آراستگی، مرتب بودن و پیراستگی می باشد. اساس دکوراسیون داخلی هماهنگی اجزا داخلی ساختمان ها و مرتب سازی آن ها با هم است. طراحی های داخلی ساختمان انواع مختلف و متنوعی دارد که می توان طراحی داخلی کلاسیک، طراحی داخلی مینیمال، سبک روستیک، سبک مدرن و …. اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و مشخصات منحصر به فری دارند. در اینجا قصد داریم به معرفی انواع سبک ها در طراحی دکوراسیون داخلی بپردازیم و ویژگی های هر کدام را بیان کنیم.



 

دکوموند

 

آشنایی با انواع سبک طراحی دکوراسیون داخلی

 

همان طور که گفته شد طراحی دکوراسیون داخلی در سبک های مختلف و متنوع انجام می شود که در ادامه به معرفی پرداخته ایم.

  1. سبک مدرن : یکی از سبک های مورد استفاده در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها، سبک مدرن می باشد. سبک مدرن در حقیقت سبکی از معماری می باشد که در آن از وسایل ساده، ظریف با رنگ های خنثی استفاده شده است. در این سبک بیشتر متریال هایی چون فلز، شیشه و سنگ به چشم می خورد. این سبک سبکی بی روح و ساده خواهد بود.
  2. سبک صنعتی : یکی دیگر از سبک های به کار رفته در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها، سبک های صنعتی می باشد. در این سبک اغلب از رنگ های گرم و تیره استفاده می شود و وسایل استفاده شده در این نوع سبک از متریال چوب، فلز و شیشه تولید شده اند. لازم به ذکر است که در اجرای سبک نامبرده از اکسسوری های کوچک و ساده متناسب با محیط و رنگ های به کار رفته استفاده خواهد شد.
  3. سبک مینیمال : سبک مینیمال یکی دیگر از سبک هایی می باشد که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. در این سبک از طراحی داخلی ساختمان از حداقل وسایل با شکل ظاهری بسیار ساده استفاده می شود. به عبارت دیگر این نوع سبک از طراحی داخلی از تجمل گرایی، شلوغی و … دوری می کند و قناعت پیشگی را نمایان می سازد.
  4. سبک انتقال و یا ترانزیشنال : یکی دیگر از سبک هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد، سبک انتقال و یا ترانزیشنال می باشد. در این نوع سبک از طراحی داخلی ساختمان ها از سبک های متنوع در کنار یک دیگر استفاده می شود. به عبارت دیگر از سبک انتقال از مبل های سنتی در فضایی کاملا مدرن استفاده خواهد شد. از دیگر نکاتی که در این نوع سبک مورد توجه قرار می گیرد. دیوار هایی ساده با رنگ هایی ملایم که با استفاده از تابلو های شلوغ و پر رق و برق تزئین شده اند. در این سبک مبل های ساده در کنار فرش هایی با طرح های شلوغ  مورد استفاده قرار گرفته اند. اغلب وسایل استفاده شده در این سبک از متریال های متنوع چون چوب، فلز، سنگ و شیشه استفاده شده است.
  5. سبک روستیک : یکی دیگر از سبک هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد، سبک روستیک می باشد. این سبک، تلفیقی از سبک صنعتی و سبک روستایی می باشد. در سبک روستیک از طبیعت الهام گرفته می شود. در این نوع سبک اغلب از رنگ های سفید استفاده می شود و وسایل استفاده شده در این نوع سبک اغلب از متریال هایی چون چوب، چرم، فلز و پوست تولید شده اند. لازم به ذکر است که اکسسوری های قابل استفاده در این نوع سبک اغلب صنایع دستی می باشند.

 

 

نکات مهم در طراحی 

 

در طراحی داخلی ساختمان ها و یا منازل باید فاکتور های مختلفی را مد نظر قرار. از فاکتور های قابل توجه در طراحی داخلی ساختمان ها می توان به نقش مبل ها، نقش قاب های دیواری، نقش نور و روشنایی، جداسازی فضا ها، نقش رنگ دیوار ها، نقش کفپوش، نقش شومینه، نقش گل و گیاه طبیعی و … اشاره کرد. مبلمان در طراحی داخلی ساختمان 30 درصد تاثیر گذار می باشد. در نتیجه در انتخاب آن و هماهنگ بودن آن با سایر اجزا ساختمان دقت کنید.

 

هزینه بازسازی ساختمان ها

هزینه بازسازی ساختمان ها  

 

ساختمان ها بعد از مدتی فرسوده می شوند و یا ممکن است تغییر کاربری بدهند در نتیجه باید برای بازسازی آن ها و یا تعمیر ساختمان های مورد نظر اقدام کرد. برای بازسازی ساختمان ها و یا تعمیر آن ها ممکن است تنها قسمتی از ساختمان دست خوش تغییراتی شود. عده ای از افراد نگران هزینه بازسازی ساختمان می باشند، در نتیجه از انجام آن خودداری می کنند. در اینجا قصد داریم به بیان هزینه بازسازی ساختمان ها بپردازیم و همچنین عوامل تاثیر گذار در هزینه بازسازی ساختمان ها، علت بازسازی ساختمان و … بیان خواهیم کرد.

 

هزینه بازسازی ساختمان

 

بازسازی و یا تعمیر ساختمان ها و سوالاتی پیرامون آن 

 

برای این که بتوانید ساختمان مورد نظر را به بهترین شکل ممکن بازسازی کنید بهتر است اولویت بندی کنید. برای اولویت بندی درست و خوب باید جواب برخی از سوالات را برای خود مشخص کنید. به عنوان مثال باید مشخص کنید که قصد دارید کدام بخش از ساختمان خود را بازسازی کنید؟ قصد دارید برای بازسازی ساختمان چقدر هزینه کنید؟ مشخص کنید قصد دارید کدام سبک را اجرا کنید، نوع مواد و مصالح مورد نظر جهت بازسازی را مشخص کنید و ….  دانستن پاسخ چنین سوال هایی کمک می کند تا اولویت بندی درست تری داشته باشد و تا حدودی بتوانید هزینه بازسازی ساختمان خود را برآورد کنید.

 

اولویت بندی جهت بازسازی 

 

ساختمان ها و منازل از قسمت های مختلف و متنوعی تولید شده اند که هر کدام در بازسازی ساختمان تاثیر منحصر به فردی دارند. مهم ترین و یا تاثیر گذار ترین قسمت ساختمان در بازسازی، آشپزخانه ها می باشند. اولویت دوم مربوط به سرویس بهداشتی، اولویت سوم مربوط به نشیمن و پذیرایی و اولویت چهارم مربوط به اتاق خواب ها می باشد. با توجه به اولویت های انجام شده می توان برای بازسازی اقدام کرد.

 

هزینه بازسازی ساختمان

 

عوامل موثر در هزینه بازسازی 

 

همان طور که گفته شد عوامل مختلف و متنوعی در هزینه نهایی بازسازی و یا تعمیر ساختمان ها تاثیر گذار خواهد بود که می توان به متراژ محل مورد نظر جهت بازسازی، نوع محل مورد نظر، نحوه بازسازی آن، نوع مواد مصرفی، سبک مورد نظر جهت اجرا و …. اشاره کرد. در اجرای بازسازی ساختمان ها باید نکات و عوامل مختلفی را مد نظر قرار داد. که در ادامه به بیان آن ها پرداخته ایم.

  1. نوع متریال های مصرفی : مهم ترین عامل در هزینه بازسازی ساختمان ها نوع مواد و متریال های مصرفی در بازسازی ساختمان می باشد. متریال های مصرفی در بازسازی ساختمان ها را می توان به چند درجه چون درجه استاندارد، درجه عالی، درجه لوکس و درجه ممتاز دسته بندی کرد که قیمت هر کدام با توجه به کیفیت آن ها متفاوت می باشد. در حقیقت قیمت نهایی تعمیر ساختمان و یا هزینه بازسازی ساختمان به کیفیت نهایی محصول بستگی دارد. قیمت نهایی متریال های مصرفی با کیفیت نهایی آن ها رابطه مستقیم دارد.

 

 

بازسازی ساختمان

 

  1. هزینه نصب و اجرا : یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت نهایی و هزینه بازسازی ساختمان ها اجرا آن می باشد. در حقیقت بازسازی ساختمان نیاز به نصب و اجرای متریال ها می باشد که می توان به نصب کف پوش ها، نصب دیوار پوش ها، اجرای سبک های طراحی داخلی و …. اشاره کرد که هر کدام از آن ها توسط فرد متخصص و نصاب انجام می شود، در نتیجه مزد دست اجرا و نصب توسط آن ها در قیمت نهایی و هزینه بازسازی ساختمان موثر خواهد بود.
  2. متراژ محیط مورد نظر جهت بازسازی : یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در هزینه بازسازی به متراژ محیط مورد نظر بستگی دارد. هر چقدر ساختمان و محل مورد نظر جهت بازسازی بزرگ تر باشد، هزینه بازسازی آن بیشتر خواهد بود.
  3. هزینه ارسال مواد مصالح مورد نیاز : ارسال مواد و مصالح خریداری شده هزینه های مختلفی را در پی دارد، در نتیجه هزینه ارسال مواد و مصالح در هزینه بازسازی نیز تاثیر گذار خواهد بود.

 

در بازسازی چه چیز هایی دستخوش تغییرات می شوند ؟ 

 

در بازسازی ساختمان باید اولویت بندی درست انجام گیرد و سپس متناسب با اولویت ها برای بازسازی اقدام کرد، اما از چیز هایی که دستخوش تغییرات می شود می توان به شیرآلات، درب و پنجره ها، کابینت و اپن، کاشی و سرامیک ها و …. اشاره کرد.